• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,02%8 496,49
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,02%8 496,49
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,65
  • 18.05.16, 21:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mitsubishi juhid astuvad tagasi

Mõned nädalad tagasi tunnistas Mitsubishi, et nad on sadade tuhandete autode ökonoomsusteste võltsinud. Nüüd on juhtivad töötajad oma ametikohtadest loobumas, vahendab CNN Money.
Mitsubishi Motor.
  • Mitsubishi Motor.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Ettevõtte president Tetsuo Aikawa ja asepresident Ryugo Nakao astuvad oma ametikohalt tagasi 24. juunil, mil toimub aktsionäride koosolek, teatas Mitsubishi kolmapäeval.
Eelmisel kuul tunnistas Mitsubishi, et on kütusesäästu andmete parandamiseks manipuleerinud testandmeid, mis puudutavad ligi 13 mudelit ja 625 000 sõidukit. Andmeid on võltsitud juba 1991. aastast saati. Investorid võtsid uudise vastu pahameelega ning ettevõtte aktsia on napi kuu ajaga langenud juba 32 protsenti.
Pärast skandaali puhkemist on ohtu sattunud ka Mitsubishi finantsolukord. Eelmisel nädalal ulatas ettevõttele abikäe teine Jaapani autotootja – Nissan. Ettevõte teatas, et nad investeerivad Mitsubishisse 2,2 miljardit dollarit. Sellega sai Nissanist ka Mitsubishi suurim aktsionär.
Mitsubishi teatas, et ettevõtte juhtkond on juba tükk aega surve all olnud, sest autotootja ei suutnud konkurentide kütuseefektiivsuse näitajatega sammu pidada. Lõpuks otsustati efektiivsuse arvutamiseks kasutada ebaseaduslikku protseduuri, mis aitas olukorda leevendada.
 

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele